Reklamartiklar - hela 0 produkter!

Sveriges största sortiment av reklamartiklar!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Populära kategorier



Reklamartiklar - stärker ert varumärke!

Vi har Sveriges största sortiment av reklamartiklar till oslagbara priser! Hos oss ska ni alltid hitta det ni söker och till absolut bästa pris! Sök med vår sökfunktion där ni kan ställa in allt från färg till pris och hitta produkter som stämmer överens både med er grafiska profil och er budget!

Vi har allt inom reklamartiklar så som storsäljarna så som t-shirts, tygpåsar, muggar, pennor med mera till det smalare och mer unika produkterna. Har ni ett önskemål på en produkt ni inte finner? Kontakta oss direkt så letar vi på den i vårt övriga sortiment (tro det eller ej, men trots över 20 000 produkter på hemsidan har vi mer)!

En reklamartikel kan när den väljs med omsorg generera stärkta band och relationer med mottagaren. Välj en produkt som ni vet kommer uppskattas av era tilltänkta mottagare så kommer den generera pr och stärkta band under flera år!

Önskar ni tips och råd över vilken produkt som kan tänkas passa er och era mottagare? Hör med oss så hjälper vi er att välja rätt, det är vår expertis!

Reklamartiklar är ett prisvärt sätt att marknadsföra ett varumärke, sprida en politisk åsikt eller att helt enkelt stärka bandet mellan sina mottagare och verksamheten. Jämfört med traditionell reklam i tv, tidningar och radio så är den mycket effektivare och även reklam på internet och sociala medier är mindre prisvärda! Reklamartiklar med ert tryck två stora fördelar: Dom fortsätter exponeras efter första utdelningen och dom stör dig inte. Tänk själv. En radioannons kan inte användas av lyssnaren, och även en klassisk rabattkupong som du klipper ur tidningen kan bara användas en gång.

En annons på internet syns en gång och sen har dess värde försvunnit. Både traditionell och modern marknadsföring kräver ständig investering, men inte reklamartiklar! När en artikel med er logotyp väl är inköpt och utdelad så börjar dess livscykel, medans all annan reklam redan är förbrukad.

Under förutsättning att ni lyckas få mottagaren att faktiskt använda produkten så skapar dessa produkter värde varje gång dom används och exponeras, vilket lätt kan vara hundratals gånger över flera års tid. En investering i reklamartiklar gör inte bara reklam för mottagaren, utan kan även för omgivningen. Med tanke på att allt detta kan uppnås av en enda produkt, föreställ er då hur stor effekt en hel investering kan ha!

Gratis är gott
Även om Reklamartiklar är reklam så känns det inte som reklam. Det är en gåva, du ger bort något fysiskt och praktisk till mottagarna. Det kan vara en magnet som håller en anteckning på kylen eller en vattenflaska dom kan ha med sig när dom ska ut på joggingrundan. Oavsett vad era reklamartiklar är så är dom positiva. Dom har ett praktiskt syfte och ingen annan reklam är positiv på samma sätt.

Ja, en annons må vara intressant eller rolig, men en annons är också ett avbrott i vardagen. Reklam sätter stopp i det roliga, genom att tvinga dig scrolla förbi den eller vänta på att reklamen spelas upp innan du kan fortsätta se på ditt program eller video. Många visserligen har vänt sig vid dom, men i grund och botten är reklam irriterande. Reklamartiklar är inte irriterande. Dom är gratis och användbara!

Tack vare att dom är gratis och har ett praktisk syfte för mottagarna blir dom mycket mer angelägna att tycka positivt om er. Annan reklam har kan lättare nå fler mottagare, men hur många av dom engagerar sig i reklam? Hur många sitter bara och väntar på att den ska försvinna? Så fort du använder en reklamartikel så engagerar du dig i det varumärket. Genom att använda produkten blir den en del av er vardag, det sker inte ofta med annan reklam. Reklamartiklar har inte samma omedelbara effekt, men i längden är det den ultimata marknadsföringsmetoden.



Reklamartiklar

För statistiknördarna bland oss så lär ni tycka om att dessa metoder är lätta att mäta och utvärdera. Du kan helt enkelt mäta hur många som erbjöds produkter under vilket sammanhang med hur många som faktiskt tog emot den. Sen kanske du inte vet hur många av mottagarna som faktiskt använder produkten, men detta kan lösas genom att trycka en rabattkod eller en unik qr-kod på produkten.

Med olika koder, länkar och adresser kan ni jämföra olika investeringar och utvärdera vilken metod som fungerar bäst. Om ni ger bort ett klädesplagg kan en sådan kod lätt döljas som ett tryck i tvättlappen eller i nacken. På en mugg kan den tryckas på muggens undersida. Detta kan vara extra användbart om ni ex. delar ut gåvan via post. Ett sätt att kontrollera vilka som faktisk öppnade förpackningen och tittade på produkten.

Från ert perspektiv är det såklart kul att ge bort gåvor, men utdelningen av reklamartiklar innebär även en chans att möta kunden, samarbetspartnern eller vem som nu är den lyckliga mottagaren. Idag finns det ganska få tillfällen att besöka varandra, även om man är superviktiga för varandra. Det mesta hanteras över mejl eller telefon och möten kan alltid ske digitalt. I en sådan tid kan det vara trevligt att göra ett personligt besök där man erbjuder lite Reklamartiklar och passar på att diskutera relationen mellan era verksamheter.


reklamartiklar